Dotacje unijne – jakie warunki nalezy spelnic

Dotacje unijne - jakie warunki nalezy spelnic Wyrób lotniczy Dziś szczegółowo obietnic pana Babbitt opisał łuku na 18 członków współpracy ze związkami, przedstawicieli branży lotniczej i FAA. Pan Babbitt powiedział, że grupa badała „Czas lotu, służby i wypoczynku ograniczeń;. W tym definicji reszty, obowiązku, zmęczenie, władzy kapitana i rezerwy Naukowcy, którzy specjalizują się w zmęczenie przedstawili prezentacje na temat możliwości snu, rytmu dobowego i potencjał planowania. ” Zamykając swoje wystąpienie Pan Babbitt powiedział: „Nie mogę powiedzieć, że to bardziej bezpośrednio niż jestem teraz: Wszyscy musimy wziąć na siebie dodatkowe obowiązki, czy jesteśmy prawnie zobowiązani do czy nie Chodzi o bezpieczeństwo i bezpieczeństwo. chodzi o ratowanie życia. ” ARC zakończył się we wrześniu 2009 roku, ale pan Babbitt był cichy, z wyjątkiem jego orzeczenia kwietnia pozwalając pilotom użyciu leków przeciwdepresyjnych podczas pracy.

Nasi administratorzy nie są tylko regulatory bezpieczeństwa lotniczego unikanie krzyki krzyki swoich budziki. Europejskie Stowarzyszenie Cockpit, grupa pilotów zawodowych z ponad 38.000 członków skrytykował „zagrożenia bezpieczeństwa lotniczego Unii Europejskiej poprzez zaniechanie działania w związku z zaleceniami ekspertów, którzy twierdzą, potrzebne są cięcia w godzinach latania, aby ograniczyć zmęczenie pilota. Tutaj w UE, pilot zmęczenie jest największym „gorący kartofel” kwestia bezpieczeństwa, gdy ani Komisja Europejska, ani Europejska Agencja bezpieczeństwa Lotniczego wykazały żadnego przywództwa, aby przejść zdecydowanie do nauki opartej na przepisach UE. ” CBC w Kanadzie wielokrotnie zgłaszane na awarie Transport Canada do reagowania pilotować problemy zmęczenia. Kilkanaście awarie związane z przemęczeniem pilotażowego zaszły od katastrofy lotu 347 Regionnair za 10 lat temu. Serge Gagne, pilot tego lotu pracował 30 dni prosto, kiedy rozbił się w roku 1999.
Wpis zawdzięczamy

Author: bonusconsulting.pl

Share This Post On